tiden räcker inte till

2010-09-28 @ 20:35:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är det dags att slänga in ett inlägg. Det blir lite långa mellan gångerna men så är det när livet levs.
Just nu ser det ut som såhär:
- Tidiga mornar så jag ska hinna dricka kaffe och surfa runt lite i fred. En lugn start på dagen är ett måste för mig. Jag behöver tid på mig för att komma igång.
- Lämna barnen på fsk och ha dåligt samvete över att de ska dit så tidigt.
- Skola, skola, skola och lite mera skola. Idag fick jag bland annat veta att granar fortplantar sig könsligt. Och att jag ska redovisa det. Imorgon. Nu kanske det bara är jag som inte var helt på det klara med att det fanns hankottar och honkottar med äggceller och hela köret men jag tyckte det var en liten utmaning i att förstå sig på det hela.
- Hämta barnen på förskolan och ha sjukt dåligt samvete över att de är där så länge.
- Handla. Middag. Leka. Duscha tillsammans. Söva.
- Diska, plocka fram morgondagens kläder, ladda kaffebryggare, fixa, plugga.
- Sängen + serier = sömn.

Ja ni förstår antagligen att tiden inte räcker till alla gånger. Annars kan jag ju säga att jag upplever att studierna går bra. Jag får saker gjorda, de görs ordentligt och lämnas in i tid eller före utsatt tid. Hur jag ligger till rent betygsmässigt är jag inte helt 100 på men jag tror att jag kommer nå mina mål.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback