Tidig morgon idag

2010-09-23 @ 06:43:56 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Ny dag, nya tag.
Jag var något trött imorse men det är väl de flesta människor någon gång. Vaknade före 05.00 och har försök slumra om men utan några större framgångar så halv sex klev jag upp.
Idag är det skolan som gäller och det känns bra. Ska lämna in min analys och sedan är jag klar med svenska A och B! Det är otroligt, helt sinnesjukt. Det var ju meningen att jag skulle läsa dessa kurser fram tills jul.

Efter svenskan är det matte som gäller. Har tagit mig igenom halva boken och det känns bra. Det har gått lite segt ett tag men nu tror jag att jag börjar komma igång med det igen. Måste lägga lite extra krut där då jag inte kan skryta med att vara en naturbegåvning.


Snart är det dags att väcka småtrollen. Få se om älskade goben kommer hem idag också. Skulle behöva sova i natt då jag har två feta engelska prov som vänta på fredag morgon!


Kommentarer

Postat av: camilla'

inte kan man väl endå hälla ättika i avloppen, då dras de ju dit och lägger mer ägg... ifall de nu inte drunknar i ättikan men det tror jag inte i rören... kaustiksoda ska man visst lägga har jag för mig jag läste nånstans, men det har vi inte hemma... och btw- roligt att du också kommit igång med bloggen igen!

2010-09-23 @ 14:47:20
URL: http://kamila.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback