God morgon!

2011-04-30 @ 07:28:23 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon. Gårdagen spenderades i Haparanda. Shopping och socialt umgänge med familjen stod på agendan. Härligt! Skopunkten, Ikea, Rusta, ÖoB, pappa, kalas hos syster då hennes M fyllde år, mamma och övningskörning mellan kuben och övre Vojakkala hanns med. Inte illa!


För tillfället sitter jag här med min kaffekopp i blöta stumpor och högklackat i hopp om att forma om skorna efter fötterna.
Så fort affärerna öppna ska vi bege oss dit och handla lite tzatziki ingredienser. Vi ska fira valborg hemma hos mammsen och grilla. Det har nästan blivit en tradition. Första riktiga grillningen på året sker på valborg hemma hos mamma. I love it!


Kommentarer

Postat av: upprörd

inatt hade jag fönstret öppe och vaknade av att en katt går bredvid min säng - ERAN KATT! Snälla håll reda på eran katt.. Tror du det är kul att den ska hoppa in genom fönstret eller?

2011-05-01 @ 10:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback