Översikt

2011-04-13 @ 08:11:46 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Jag insåg just att jag har världens längsta ”översikt”. En översikt skiljer sig lite ifrån to do på det viset att det de sakerna som listas upp där är saker som ska göras men kanske inte NU. Följaden översikt gäller saker som borde göras i veckan, men som kan få dra ut till nästa vecka.

Översikt v 15 ->:
Bi – hemprov
Bi- läs i studieboken
Bi - ”De sjukaste överlever” 2 kap?
Sh – 3 kap samhällsekonomi
Sh – orden
Sh – instuderingsuppgifter
Fin – hemuppgiften
Fin – provplugg
Fin – skriv om en familjefest

Deklarera
Ring VC
Ring veterinären
Dammtorka+skura
Tandläkaren
Gratta syster
Sy igen morgonrocken

Det är lungt, vi är bara halvägs igenom veckan! Jag hinner. Ehem ...

 


Me = Superwomen!


Kommentarer

Postat av: ca

2011-04-13 @ 10:23:43

Postat av: camilla'

wtf tänkte jag nu har jag ens kommit rätt? kändes inte alls som du den här designen... kanske för man vart så van vid den andra.. och ja, det var jag som ville uttrycka lite tom luft där innan...hehe

2011-04-13 @ 10:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback