Påskgumma och påskgubbe

2011-04-22 @ 06:59:29 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

Igår hade vi fullt upp!
Morgonen började med tt Goben begav sig iväg på sin sista praktikdag och jag stannade hemma med barnen och försökte plugga. Att försöka plugga med två överaktiva trollungar är inte så där jätte lätt. Så efter att jag skrivit om hur en DNA analys går till plockade vi fram påskgumma och påskgubbe kläderna. Sedan bar det av ner mot stan, ner mot barnen farbror.

 









Efter att Goben slutat körde vi iväg mot Haparanda. Där hann vi med mammsen, min mormor,  min moster, min pappa, mamma igen och till sist Gobens föräldrar. Pust!



Det var en trevligt dag. Tyvärr hann jag inte med det jag borde hunnit med när det gäller skolarbetet. Så det är bara att ta tag i kaffekoppen och börja skriva!


Kommentarer

Postat av: camilla'

åå så söta de var! vad tråkigt att det tog så j*vla länge på ikea...........

2011-04-22 @ 10:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback