Vecka flyger iväg

2011-04-28 @ 07:16:05 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Att starta morgonen med en skrattande Bobo i sängen och sedan fortsätta med en kaffekopp framför datorn är aldrig fel. Det är faktiskt nästan helt rätt!
Jag har sovit så gott i natt. Jag kände att jag var tvungen att nämna det. En god natts sömn hör inte till vanligheterna och då bör man njuta av det!


Gårdagen gick i rasande fart. Dagen började med hemmastudier, fortsatte med att vi lämnade kidsen på fsk för att sedan skynda oss till blodcentralen där de tappade oss på blod. Därefter övningskörde vi i en timma. Efter körningen var det dags för en snabb lunch innan jag fick stressa iväg mot biologin och samhällskunskapen.
Jag tog en promenad hem efter skolan. Väl hemma var det matlagning, disk, plock, promenad och iväg till ex grannen som gällde. Sedan var klockan helt plötsligt läggdags för barnen.
Idag är det torsdag och denna dag kommer nog också flyga iväg. Jag har en del att göra med samhällsekonomin och torsdagar brukar betyda städdagar här.
Imorgon är det fredag (REDAN!) och då ska vi till Haparanda för att hälsa på nära och kära. Och göra bort lite ärenden :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback