Det går framåt!

2011-08-05 @ 07:34:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

De senaste dagarna har varit… Eftersom jag inte hittar ett passande ord så får jag väl säga att vi har haft fullt upp från morgon till kväll. Vi har haft finbesök från Umeå. Vi har packat. Vi har varit bjudna på middag. Vi har varit i Haparanda och besöka mina föräldrar. Vi har sprungit runt i affärerna (och jag ha fått mig lite nya kläder, så nu är pengarna använda pappa och nina!). Vi har hämtat flyttlådor. Vi har funderat och organiserat. Vi har ringt runt och hört om lastbilar och släp. Vi har skrivit kontrakt. Vi har sagt upp elavtal och internet. Vi har haft lägenhetsvisning två gånger. Vi har pratat med barnomsorgen i Umeå. Vi har … Ja jag vet inte allt vad vi har. Men det går framåt och det är ju huvudsaken!

Idag hoppas jag på att hinna prata med förskolan här i Kalix och med Umeå energi så vi har ström när vi kommer till den nya lägenheten. Sedan tänkte jag att vi skulle hinna besöka affären (efter att jag gjort klart matsedeln), apoteket och barnmottagningen. Tillsist tänkte jag att det vore bra om vi fick hämtat lite fler flyttlådor och sedan skulle både jag och barnen behöva duscha. Ja och sedan ska jag ju jobba kväll också. Det är lugnt! Positiviteten! Jag gillar när det händer saker runtikring, speciellt då dessa leder någonvart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback