Farbror Doktorn

2011-08-10 @ 16:33:27 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Då har jag vart hos farbror doktorn. Det räckte med att han kände på mina halsmandlar för att han skulle konstatera att ”ja, du är sjuk”. Sedan tog han sig en lite titt och sa ”det här tar vi inte ens prover på, jag ska skriva ut en dunderkur åt dig”. Han blev nog något fascinerad av min svullna hals för sedan vill han ta bilder på eländet.  
Efter att halsmandlarna lekt fotomodeller begav jag mig till apoteket och hämtade ut antibiotika. Förhoppningsvis tillfrisknar jag snart. Tio dagars kur och tre dagars vila ordinerades.

Just nu kan jag knappt svälja någonting. Jag köpte hem blåbärsoppa i hopp om att få i mig någonting men nej. Det river och skär i halsen för mkt. Blodsmak. Smärta. Elände.
Huvudvärken har också tilltagit. Jag hoppas verkligen Iprenen hjälper snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback