God morgon helgen!

2011-08-06 @ 06:07:10 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag jobbar fre-sön. Idag är det ett 7-16 pass som gäller, imorgon är det delad tur. Men sedan är det klart, sedan är det färdigt! Nästa vecka kommer all fokus ligga på packning, städning och flytten. Och så vill jag ju självklart hinna träffa mina vänner och göra bort lite ärenden. Tiden går så fort och innan man vet ordet av så sitter vi säkert där i bilen och rullar iväg.
Men innan den dagen kommer finns det 1000 saker som återstår. Telefonsamtal, papper, beställningar, packning, städning… Ja det är helt enkelt tur att jag har en vecka på mig för allt det!

Även om vi säker kommer komma tillbaka för att hälsa på inom en snar framtid (efter att vi åkt) så hoppas jag på att få träffa alla nära och kära under nästa vecka. Så snälla hör av er när ni har tid. Vi måste ju hinna ta oss en ”sista” kaffekopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback