God morgon tisdag

2011-08-02 @ 05:56:34 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är Goben hemma. Det betyder att jag kan gå till arbetet fast barnen är sjuka. Eller nu vet jag inte om de är sjuka någon mer för de ligger och sover och jag har rakt av inte tänkt smyga in till dem och känna på pannorna. Men om de är sjuka så kan ju Goben stanna hemma med dem.
Idag är det en kort förmiddag som gäller. 7-13. Skönt och välbehövligt. Efter arbetet måste jag ringa en massa samtal. Elen ska sägas upp, förskoleplatserna ska skyndas på i Umeå och sägas upp i Kalix, folkbokföringen måste fixas och en massa annat som jag inte kommer ihåg så här tidigt på morgonen!

Nu har mitt kaffe, äntligen, droppat färdigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback