Imorgon!

2011-08-15 @ 06:30:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Imorgon flyttar vi! Nu börjar de där nerverna göra sig påminda. Nervös, nervös, nervös!
Nu är så gott som allting nerpackat. Förrådet måste gås igenom med det får vi göra efter att Goben kommer hem, om ingen vill komma hit och passa barnen medan jag gör det nu under dagen?

Solen verkar skina fint idag. Jag borde verkligen försöka spendera lite tid utomhus med barnen så de får leka av sig. Det har blivit en hel del innetid på senaste då ajg först varit sjuk och sedan spenderat sjukt många timmar bland flyttlådorna.
Innan uteleken måste jag bara packa klart, ringa ett par samtal och … Hmm… jag är ganska säker på att det vara något mer jag skulle göra…


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback