På bättringsvägar!

2011-08-11 @ 09:23:49 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja det var verkligen en dunderkur läkaren skrev ut åt mig!
Visst, jag är fortfarande trött, jag har fortfarande ont i huvudet, ont i öronen och halsen är fortfarande svullen och rösten använder jag inte om jag inte måste. Men Just i detta nu sitter jag och lyckas få i mig en varma koppen. Det hade jag aldrig lyckats med igår!
I samband med att sjukdomen börjat dra sig tillbaka inser jag hur mycket jag inte kommer hinna göra innan vi flyttar nu när dessa dagar spenderats i sängen/soffan/datastolen.

Nåja, förlorad tid går inte att ta igen. Och jag har verkligen varit i behov av denna vila!
Jag lär nog behöva ännu mera vila innan jag kan sätta igång på allvar. Denna dag lär spenderas sittande och liggande. Fast jag har smygstartat lite genom att tömma och fylla diskmaskinen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback