Saknar energin

2011-08-09 @ 19:20:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Å vad jag ogillar att vara sjuk. Jag saknar all energi, jag saknar att flänga runt och fixa. Jag saknar att kunna svälja utan att vilja skrika rätt ut efteråt!
Eller ja… ibland kan det vara mysigt att vara sjuk. När man är lite så där ”små hängig” och inte är själv med barnen. När man kan krypa ner i sängen och bli ompysslad. När man får vila och se på tv och blir serverad på sängen. Tyvärr är läget inte så just nu.  Min finaste Gobe måste vara borta denna vecka, så är det bara.

Sedan måste jag säga att jag är väldigt glad över att jag tog tag i packningen så pass tidigt som jag gjorde. Jag förstår att vissa tycker att jag började onödigt tidigt. Men vet ni vad? Det är jag glad över! Annars hade vi stått här med helt tomma flyttlådor, med Goben borta på arbetet och med mig som är sjukare än sjukast! Då hade det blivit riktigt jobbigt att hinna få ner allt i lådorna innan flyttlasset drar iväg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback