Sjukling nr 3

2011-08-08 @ 18:02:01 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

I vanliga fall hade jag också varit en av dem som njuter av att hösten knackar på dörren. Regn, rusk, vind och småmulet. De perfekta ingredienserna för att tända en massa ljus och mysa med en kopp te!
Och te har jag druckit idag. Men inte för att det är mysigt. Nej jag har druckit det för att min hals har fått frispel. Jag förstord ju det här, bara för att jag blivit klar på arbetet så blir jag sjuk. Först ungarna och nu jag.
Min hals gör ont, jag kan knappt svälja, min näsa rinner, mina leder värker och jag fryser. Och det är måndag, och det är en jämn vecka, vilket betyder att älskade Goben har åkt iväg till Kiruna. Så nu är jag själv med barnen och allt packande. Tur att Goben har fixat och donat med massvis av lådor undertiden jag jobbat.  Och vilken tur att vi har Finrexin!


Kommentarer

Postat av: tessan

hej Mia, jag läser att ni ska flytta, så synd att i ska flytta så lång.

jag tänkte bara lämna över min nya blogg adress till dig ifall du någon gång bara vill titta in osv. jag kommer själv klart spara dig i mina länkar om jag får. Ni får ha det så bra. Kram Tessan med familj



http://theresedenrara.bloggplatsen.se/

2011-08-09 @ 00:18:43
URL: http://theresedenrara.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback