Äntligen måndag

2011-12-19 @ 06:05:54 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Äntligen är underbar måndag här!  Just den här måndagen har jag längtat efter hela långa veckan!
Idag har vi det sista momentet som jag känner mig tvungen att gå på i skolan. Sedan kan jag med (ett någorlunda) gott samvete ta jullov. Idag är det också halvdag, för mig. Även om jag stannar på matematiken efteråt kommer jag hur som helst komma hem i tid. Dessutom ser det ut som om jag får gå till och från skolan i ett vitt vinterlandskap. Underbart, underbart.
Och idag kommer finaste, älskade Goben hem igen!


Så här mkt snö vill jag att det ska vara!


Vad det känns skönt. Idag blir nog en bra dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback