Fredag

2011-12-02 @ 06:19:00 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Så var det fredag. Igen! Det är lustigt att se hur fort tiden går just nu.

Denna fredag har jag många planer. För det första planerar jag att tillbringa några (många) timmar påskolan. Lektionerna pågår enbart före lunch, efter är det dags att repetera de vi gjort i veckan. Passar nog endå på att smita hem någon timme tidigare.
Väl hemma ska vi hitta på någonting roligt till middag. Sedan vill jag julpynta med de finaste små bustrollen. Då kommer vi verkligen kunna mysa till julkalendern ikväll!

Till sist skulle jag verkligen vilja ha kaffe/ te gäster ikväll. Kanske efter att barnen lagt sig. Någon intresserad?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback