God morgon alla underbara!

2011-12-17 @ 07:48:01 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()


Imorse fick jag sova en timme och tjugo minuter mer än vanligt. Å så skönt det var! Sådant behövs med jämna mellanrum.
För tillfället uppehåller sig Tösan i badkaret och Bobo ligger och drar sig i sängen. Själv dricker jag en kopp kaffe i hopp om att vakna till. Det blev nämligen lite senare än vanligt igår.  Jag hann aldrig med städning eller packning men julklapparna som ska stanna kvar här blev inslagna.
När jag slog in dem insåg jag att jag kanske är lite tråkig när det kommer till julklappar. Det är nästan bara sådant som barnen behöver. Strumpor och underkläder. Och sådant vi hade köpt hur som helst, som kläder. Nu tänker jag inte avslöja så mkt mer men jag hoppas hur som helst att de blir glada. Något hårt och stort paket kommer infinna sig under granen.

Idag borde jag däremot ta tag i städningen. Usch så icke motiverad jag känner mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback