God morgon världen!

2011-12-12 @ 06:50:31 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Nu är det knappt en vecka kvar innan vi får åka hem till norrbotten igen! Ja, och så får ju jag ju ”jullov” också. Det ska bli skönt. Just nu känner jag mig så trött och sliten och jag behöver verkligen få komma hem. Hem för att vila och slappna av och bara ta det lugnt.

Den här veckan tänkte jag försöka vara riktigt effektiv. Jag vill hinna med massvis både i skolan och på hemmafronten. Tyvärr verkar det som om jag håller på att bli förkyld. Kanske. Lite. Halsen gör lite ont när jag sväljer. Näsan är lite snorig. Lederna är lite stela. Förhoppningsvis är det någonting som försvinner fortare än det kom. Jag vill gärna hinna med så mkt som möjligt här i Umeå så man verkligen kan unna sig ledighet när man åker hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback