God morgon!

2011-12-08 @ 07:17:31 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kan ni tänka er att det redan är torsdag, igen. Vad tiden går fort.
Just nu sitter jag och äter frukost. Om knappt en timme kommer jag befinna mig på skolan. Där är det dugga i matematik och en vanlig fysiklektion som gäller. Goben och barnen planera peppakrkaksbak (jag höre till och med någontig om pepparkakshus!), pulkshopping och annat rroligt. Jag är inte ett dugg avundsjuk. Nej då!
Men mot eftermiddagen strålar vi samma igen och då är det knytkalas på förskolan. Det är någons slags julfest och förhoppningarna är att kunna duka fram ett riktigt julbord. Det blir årets första för min del.


Kommentarer

Postat av: Riitta Väyrynen

Låter så härligt med pappa-barnen pepparkaksbak!Så stora barnen blivit och söta är de.Önskar er en riktig fin juletid!!

2011-12-08 @ 16:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback