Mätt och matt

2011-12-19 @ 17:12:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Shit vilket benpass jag fick mig på både morgonen och eftermiddagen! Att putta (inte rulla utan putta och knuffa!) fram vagnen på oplogade vägar när det knappt är minusgrader är en jäkla utmaning. Pust och stön. Nåja, då var det gjort och nu är nästa förskola-skola promenad några veckor bort.

Idag fick vi komma hem lite tidigare än vanligt. Så vi har redan hunnit äta middag. Det är skönt, det känns som att man skulle kunna hinna med lite annat idag. Bara man orkar. Just nu är jag både mätt och matt! Haha.
Jag ska sitta här och tanka lite energi i form av koffein. Sedan kanske jag kan ta itu med att packa det sista. Och plocka ihop så det ser någorlunda ut här hemma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback