Samlar energi

2011-12-16 @ 19:50:23 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Oj vad trött man kan bli. Jag har just lagt barnen och hade lugnt kunnat somna bredvid dem. Men det ska väl en kopp kaffe eller två kunna råda bot på! För jag känner att jag varken har tid eller lust att sova. Jag vill ju fixa och dona inför hemfärden. Jag vill slå in klappar som ska lämnas i Umeå och påbörja packandet och städa och ordna.

Vi hade planerat att åka hem på tisdag morgon. Men vi får se hur det bli. Dels beror det på väglaget men också på när min nya telefon kommer! Den förväntas nämligen anlända på måndag eller på tisdag. Och kommer den på tisdag så kan vi ju inte låta den ligga och vänta där, helt ensam och övergiven, över jul! Hemska tanke. Usch.


Ikväll ska jag nog försöka plocka ihop här hemma. Jag önskar komma hem till något fint och välstädat efter vistelsen i Haparanda. Så vi i lugn och ro kan fortsätta julfirandet här, med vårt egna julbord och lite paketöppning. Det är så mysigt att kunna ”fira” i flera omgångar.




Så snart jag har samlat nog med energi ska vårt hem se ut så där. Nästan. Hihi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback