Sömn...

2011-12-04 @ 09:51:57 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Den gångna veckas nätter har inte varit ultimata. Delas har vi haft det lite struligt med läggningen då barnen fått in vanan att vara uppe rätt sent. Dels har de haft svårt att sova hela nätterna. Bobo brukar krypa upp i sängen tillsammans med mig efter halva natten och sedan ligger han där och vrider på sig, sparkas och snarkar. Och fastän det är mysigt att ha honom där så är det jäkligt svårt att sova så. Jag trivs inte med sällskap i sägen. Jag vill ha plats när jag sover! Knappt så Goben får ligga bredvid, och då är han endå ”delägare” i sängen;)

Det är lite tråkigt när det blir så här för jag hade velat hinna med så mkt nu under helgen. Men som de ser ut nu så … nej. Orken infinner sig inte.  

Nu är det dags att sörpla i sig kaffet och sedan tänkte jag slänga mig i duschen. Kanske kunde de pigga upp?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback