Tjuvarnas jul

2011-12-01 @ 19:49:59 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()



Idag kröp jag och barnen upp i soffan efter en rätt stressfylld eftermiddag. Vi satt där hela bunten med täcken och kuddar och myste ihop oss riktigt ordentligt. Tösan la sig med huvudet i mitt knä och Bobo borrade in huvudet i min armhåla.
Anledningen till soffmyset var julkalendern. Årets första avsnitt gick, som vanligt, på Svt idag. Vi hinner tyvärr inte se den på morgonen då vi hunnit lämna lägenheten innan den börjar så det är fint att den sänds på kvällssidan också.
Mitt första intryck var: Å vad mysigt!  Den verkar faktiskt riktigt härlig och julkänslan infann sig på en gång, riktigt så där ordentligt, som de ska vara när man ser på julkalendern. Även fast det ”bara” är 1:a december!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback