Zzz

2011-12-05 @ 09:15:18 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Efter ännu en natt med mer eller mindre obefintlig sömn bestämde jag mig för att ignorera väckarklockan på morgonen. Jag drog iväg ett meddelande till goben och bad honom kontakta förskolan och säga att vi inte skulle komma idag. Jag orkar inte. Jag orkar inte gå och jag orkar inte använda huvudet. Så vi fick oss en timmes sovmorgon innan det var dags att stiga upp för blöjbyte och frukost.

Det är inte bra att missa en hel dag på skolan men samtidigt vet jag att det inte hade gett mig någonting. Inte idag. Inte när jag är så här trött. Jag hade mest troligt bara suttit där och försökt förstå men inte lyckats vilket hade lett till att jag blivit väldigt ledsen och besviken på mig själv. Och sedan försökt surra med resten av klassen  så att ingen annan heller fick gjort något! Haha .

Nu ska jag försökta få i mig en tredje kaffekopp och sedan ska vi gå ut. Det behövs. Lite friskluft och lek i SNÖN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback