Ensam

2011-02-05 @ 17:25:40 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Goben och småtrollen åkte iväg till Haparanda igår. Så jag har gått omkring helt själv här i lägenheten i mer än 24 timmar! Det känns … konstigt. Lugnt och tyst. Och … jag konstigt. På ett ganska angenämt sätt.

Planen var att Goben skulle komma hem själv idag. Så jag har fixat och donat. Tänt ljus och planerat fin middag. Sminkar mig och satt upp håret.
Och så visade det sig att de nog kommer hem allihopa. Hela bunten.
Det blir nog skönt. Att få lite liv och rörelse här hemma. Men jag kan ju inte förneka att det hade varit fint att få ha en barnfri kväll tillsammans med Goben, lite alkohol och kanske lite annat folk.

 

Nu ska jag börja förbereda middagen för mina älsklingar. Allihop. Hela bunten. :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback