God morgon!

2011-02-24 @ 06:50:29 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()


Jag och kaffekoppen tänkte ta och summera gårdagen för er.

Förmiddagen bestod av plugg. Väldigt effektivt plugg trotts hemmastudier. Jag måste säga att det kändes väldigt fint att få stryka tre punkter på översikten!

Efter lunch fick jag ställa in ett par lektioner på grund av ett sjukhusbesök. Som tur var såg allt bra ut och vi drog till Haparanda. Där lämnades barnen hos mammsen så att jag och Goben skulle kunna shoppa. Eller shoppa och shoppa… Födelsedagspresenter, ingredienser till fika, saft och lite annat som hör kalas till inhandlades.
Vi passade på att äta middag tillsammans med syster och hennes fina familj. Det är alltid lika kul.
Sedan var det dags att åka hem till mamma igen. Bobo packades ihop medan tösan fick stanna hos mamma. Min världens finaste, underbaraste, bästa mamma!

Nej nu börjar det väl bli dags att försöka påbörja dagens plugg. Hemmastudier fram till lunch idag igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback