Hemma hela dagen

2011-02-11 @ 07:05:05 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag blir vi hemma hela dagen. Inte för att mina småtroll är sjuka, nej, men jag hörde att det gick magsjuka på förskolan. Och det tackar vi nej till!
Dessutom har jag bara matematik på schemat idag. Det kan jag missa. Jag har ju trotts allt gjort 5 matematikprov på två veckor. Nu är det nationella som väntar i slutet av nästa vecka.
Skolan går framåt, i rasande fart. Fyra prova föregående vecka och tre denna. Det känns så bra. Snart är jag klar med matematiken och då kan jag ta tag i historian.

Barnen har fått kortare dagar på förskolan. Jag bestämde mig för att det helt enkelt få gå, jag ska få det att fungera. På något sätt.



Är det btw någon som vill kika för bi här idag?
Morgonkaffe, eftermiddagskaffe eller film ikväll, vilket som :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback