Måndag

2011-02-28 @ 07:37:44 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag fick vi en lite stressig start på morgonen. Sömnen på nätterna är begränsad vilket leder till att vaknandet på morgonen blir utdraget.
Nu är hur som helst både kidsen och goben iväg på förskolan och skolan. Själv har jag valt att ha hemmastudier fram tills 10 då det är dags för tösans 4-års kontroll. Den största anledningen till att jag väljer att ha så mycket hemmastudier nu för tiden är att den inte går att använda datorerna på skolan. Eller datorerna fingerar väl men de är så gamla så de inte klarar av att öppna textdokument man har arbetat på någon annanstans!
Men efter bvc kommer jag spendera några timmar på skolan med att läsa samhällskunskap och förhoppningsvis historia (bara boken kommer) och dessutom har jag planerat in en lunchdejt ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback