Något irriterande

2011-02-22 @ 12:07:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Att sitta på skolan och inte kunna arbeta med uppgifter som man påbörjat hemma är något irriterande. Inte för att man glömt uppgifterna hemma. Nej uppgifterna sparas kontinuerligt på min mail för att jag alltid ska ”ha med” mig dem.
Problemet är att datorerna här är så föråldrade så de inte klarar av att öppna uppgifterna!
En labbrapport som påbörjades på furuhedsskolan (en annan skola) går inte heller att öppna här. Datorn jag sitter vid tycker att rapporten är skriven i en för ny version av word.

Nu har jag fått skriva av mig min frustration. Nu känns det nästan lite bättre. Nu vet ni!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback