NU då?

2011-02-03 @ 17:39:58 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Just nu känner jag mig lite så där … Oj, vad ska jag göra nu då?
Alla dagens hemmasysslor är fixade. Middagen är lagad, uppäten och bortdiskad. Städningen är klar. Goben duschar ungarna. Och det var nog allt för dagen.

Valmöjligheterna är följande:
* en promenad
* plugga till matematikprovet imorgon (japp, här går det undan!)
* plugga till samhällsprovet
* skriva på rapporten
* läsa
*lata mig
Jag känner att jag vill göra allt och inget. Hi vilken jobbig känsla. Jag satsar på att jag kommer surfa runt ett tag till för att sedan bege mig på en promenad. Fast de snöar. Men det gör ingenting.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback