Planer

2011-02-19 @ 07:04:52 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Igår planerade jag så stort att jag skulle gå och lägga mig i tid. Veckan som varit har slitit hårt på mig och nu på lördag planerar vi att baka inför kommande helgs kalas. Så jag kröp ner i sängen, före halv tio, och la mig tillrätta med simpsons på datorn.
Och jag somnade.
Och telefonen ringde.
Och jag somnade om.
Och telefonen ringde igen.
Och jag somnade om igen.
Och så kom Goben hem.
Ja ibland är det helt enkelt inte meningen att man ska få sig ett par extra timmars sömn.

Idag var det God Morgon före halv sex. Tur det var tösan, henne kan man övertala att komma och mysa i mamma och pappas säng innan man måste upp i kylan.

Nu dricker jag mitt morgonkaffe i hopp om att få lite värme och fundera på vad jag ska baka.
Tips och idéer? Vad är ni sugna på när ni kommer hit på kalas?

 

 


Kanske bakar vi bullar?

 


Kommentarer

Postat av: camilla'

socker/tigerkaka

2011-02-19 @ 09:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback