Tystnaden och ensamheten

2011-02-18 @ 17:03:05 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag blir själv med kidsen ikväll. Goben har åkt iväg till sin bror för att sedan bege sig ut och äta med sina kurskamrater. Det var väl även tal om relax och någon öl. Trevligt för Goben, det förtjänar han, min älskade.

Klockan börjar redan närma sig fem. det betyder att det bara är en och en halv timme kvar innan det är dags att börja koka kvällsgröt. Då kommer de sig i sängs lagom till sju. Jag har sagt det förut och jag säger det igen: dygnet behöver fler timmar!
Egentlige ska jag inte klaga. Det är ganska skönt när barnen gått och lagt sig och man kan gå omkring och småplocka och bara njuta av tystnaden och ensamheten.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback