2011

2011-01-02 @ 09:54:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vi är inne på den andra dagen på det nya året och jag har fortfarande inte skrivit ett nytt inlägg!
Gårdagen summeras bäste med ordet: Familjen. Vi var ute och promenerade med pulkan och boben. Vi åt en lite finare middag bestående av fläskfilé med salami, mozzarella och basilika.
Vi spelade WII, ja till och med Bobo var med.
Vi såg på film.
Ja det var helt enkelt en fin dag. Skolarbetet sköt jag upp. Jag behövde få inleda det nya året med mina älskade.

Nyårslöften då? Nej, inte direkt. Det fungerar oftast inte. Det är lite onödigt att börja avge en massa löften åt höger och vänster bara för att det är nyårsafton.
Däremot tycker jag att årsskiftet är ett väldigt bra tillfälle att minnas det gångna året. Vad var bra, vad var mindre bra och framförallt; vad vill jag göra nästkommande år?
2010 har verkligen varit ett händelserikt år för min del! Framförallt på ett privat plan. Året inleddes med en mindre ”kris” då jag varken visst ut eller in. Vad var livets mening, varför fanns jag här, vad skulle jag göra utav mitt liv?
Under det gångna året känns det som att jag har besvarat flera av de frågorna. Och det känns bra!

Jag känner att jag har fått in ”många rätt” under 2010. Därför är mina mål, eller de riktlinjer jag önskar mig för 2011, att fortsätta underhålla de jag lyckats med under 2010.
Bland annat:
- Kämpa klart på komvux och nå samma betyg som tidigare.
- Komma in på högskolan.
- Flytta.
- Fortsätta vara en underbar mor åt mina barn.
- Vara en underbar sambo och fästmö till Goben.
- Få in sunda matvanor och låta kroppen må bra genom fysiskt aktivitet.
- Få in lite mer socialt umgänge med de underbara människor som finns i min omgivning!


Om jag kommer ihåg så ska jag gå in lite djupare på vissa punkter i senare inlägg. Om det låter intressant så får ni kanske påminna mig. Minnet är som minnet är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback