3/4

2011-01-03 @ 08:17:57 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

Då var vi nästan tillbaka i verkligheten då. Låt oss säga tre fjärdedelars väg.
Det är måndag och Gobens utbildning fortsätter. Enligt min CSN ansökan börjar mina studier idag fast lektionerna kommer inte igång än. Det är med andra ord hemmastudier som gäller. Men barnen har fortfarande jullov. De har de fram tills den 11:e. Jag tyckte de förjärnade ett extra långt jullov efter att ha gått heltid hela hösten. Sedan får jag lösa det där med studierna. På kvällstid. Eller nå.

Nu vill tösan min ha frukost.


Kommentarer

Postat av: Emelie

Vad du är duktig, är så sugen på att börja plugga själv att det är ett av mina mål år. Att börja plugga alltså. I alla fall söka in och se vart det leder.



Ses någon dag?



Kramuuu

2011-01-03 @ 19:17:50
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback