fredag

2011-01-21 @ 08:34:11 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

”Veckans sista dag” var jag närapå att skriva, men det stämmer ju inte. Däremot är det skolveckans sista dag. Och denna spenderas med mera VAB. Nog för att de börjar bli mer eller mindre friska nu men jag vill inte skicka dit dem och riskera att hamna tillbaka på ruta ett. Deras immunförsvar är nedsatt och på folktäta ställen kryllar det av bakterier och virus. Vi orkar inte med en ny VAB vecka, så enkelt är det.

Nya friska tag nästa vecka, hoppas jag på. Vi får se till att införskaffa oss väldigt mycket antioxidanter och proppa barnen, och oss själva, fulla av det i hopp om att de håller sig friska resten av terminen. För nu kan jag inte missa mer skola. Inte i den här mängden i alla fall!


Antioxidanter is the shit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback