helg

2011-01-22 @ 08:57:35 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

Då var helgen här och schemat är fullspäckat! Vi har två kalas som vi gärna vill närvara på, tur att de är lagda på varsin dag! Men före kalasandet måste vi till affärerna och leta presenter och gympaskor.
Efter en hel veckas VAB ligger jag efter i skolan och behöver få spendera så många timmar som möjligt framför böckerna! Proven närmar sig med skrämmande fart.

Det var nog allt för stunden. Det börja bli dags att dricka upp kaffet, fixat håret och plocka fram sminket. Annars vågar jag inte visa mig ute bland folk. Att gå hemma en hel vecka klär mig inte!


Kommentarer

Postat av: camilla'

kronorna är från tamppis! och ah, så ni ska på kalas och annat, därav rullarna o sminket :)

2011-01-22 @ 12:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback