Hemmastudier och dåliga blogginlägg

2011-01-27 @ 08:51:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag är det hemmastudier som gäller. Vi har sen läkartid strax före lunch så jag blev lite lat. Att promenera fram och tillbaka ett X antal gånger är inte min straka sida, speciellt inte när det är så kallt!

Före den här lilla rasten har jag pluggat biologi. Det är otroligt intressant nu när vi börjat röra oss mot djurriket. Vi har prov på tisdag och jag oroar mig lite inför det. Kommer jag hinna lära mig allt?
Jag hade ett betygssamtal med min lärare tidigare i veckan och det gick bra. Jag kommer nog nå upp till mitt mål.

Snart ska jag sätta mig och läsa igenom det nya kapitlet i samhällskunskapen. Igår hade vi ett muntligt förhör/prov i befolkningsutvecklingen. Det gick nog hur bra som helst. Vi fick inga betyg på våra insatser men det kändes bra i alla fall. I veckan/ nästa vecka är det massmedia som gäller. Det känns lugnt, inga problem.

Mina senaste blogginlägg känns otroligt ointressanta och dåligt skrivna. Men tiden räcker inte till alla gånger och då får man prioritera;
Familj
Skola
Vänner/ fritid
Så enkelt är det.

Nej nu börjar det bli dags att klä på sig också. Jag kan ju inte dyka upp på sjukhuset i morgonrocken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback