påbörjande och avslutande

2011-01-05 @ 07:34:42 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår var det tisdag och det innebär innebandy för älskade gobens del.  Och igår somnade barnen före klockan 20.00! Jul och nyår har ju skapat lite förvirring kring sovtiderna. Inte för att det gjort mig någonting. Det har resulterat i sovmorgon för min del! Men snart börjar det bli dags att tänka på förskolan och tidigare mornar så det skadar nog inte att läggningen (och därmed uppstigningen) sker någon timme tidigare än vad den har gjort hittills.
Hur som helst så hade jag (nästan) hela lägenheten för mig själv. Jag passade på att ta mig ett glas rött och började städa undan julen. Det känns skönt. Om man nu bortser ifrån det faktum att jag började. Med andra ord saknas avslutandet. Så nu är det lite upp och ner här i lägenheten. Det får jag nog snällt ta tag i idag. Det kan inte se ut så här när vår nya familjemedlem kommer på eftermiddagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback