vecka 4

2011-01-24 @ 06:04:11 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja då sitter man här med kaffekoppen efter en helg där tiden inte riktigt räckte till.
Nåja. Nu välkomnar vi vecka 4 och alla möjligheter denna nya vecka medför! Själv tackade jag nej till arbetet. Jag inser att jag inte är mer än människa och att jag helt enkelt behöver få tid till studierna. När jag kommit ikapp min plan kan jag tillåta mig själv att arbeta lite extra. Fram till dess får skolarbetet helt enkelt gå i första hand.

Huu idag upplever jag att lägenheten är kall fastän termometern påstår att det är 20 grader. Sovrummet är då rakt av inte så varmt! Tur att kaffet är varmt. Och gott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback