Aktiv och rolig dag

2011-07-21 @ 07:35:20 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår hade vi fullt upp. Dagen började med ett arbetspass, 7-13. Som vanligt hade vi rätt fullt upp och vi var uppe på benen större delen av dagen.
Direkt efter att jag slutade hoppade jag in i duschen, bytt om, kletade på lite smink och sedan bar det av mot stan. Där sökte vi efter födelsedagspresenter, käkade lunch på myggan och sedan blev det brottom iväg mot Rs kalas. Där var lägenheten fullproppad med ungar. Något stojigt men riktigt mysigt :)
Efter att ungarna tankats med socker drog vi iväg till Systemet, Granngården och Ica. Ungefär två minuter efter att vi kommit hem dök mamma min med familj upp och tag sig en kaffekopp.
Efter att de åkt var klockan över sju. Då var jag trött!
Kvällen avslutades med att ligga och mysa med tösan i sängen och sedan ett par öl framför tv:n.
En väldigt aktiv och rolig dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback