Arbetar extra

2011-07-10 @ 06:09:06 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jag som hade längtat så efter tre dagars ledighet. Men nejdå. De ringde från en annan avdelning och hörde om jag kunde komma ut och jobba extra i helgen. Självklart tackade jag ja. Det skulle kännas dum att säga nej om jag nu blir kvar i stan till hösten. Delad tur igår, morgon idag.
Omväxling förnöjer. Men visst är det lite jobbigt att vara på en helt ny avdelning, speciellt när man går kväll med en annan vikarie! Tur att vi är så duktiga och fixar det endå ;D

På måndag ska jag hur som helst vara ledig. Det är då ett som är säkert!


Kommentarer

Postat av: Malin

Haha men det är ju bra ;) Då kanske dom ringer fler ggr :)

2011-07-10 @ 21:10:59
URL: http://malinmedfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback