friskluft och solsken

2011-07-14 @ 06:23:40 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår var jag så trött. Jag var helt sjukt trött.
Barnen ville lägga sig strax efter sju. Innan jag visste ordet av hade de krupit upp i sina sängar och ropade efter god natt pussar. Min plan var att hålla dem uppe i hopp om sovmorgon men vad ska man göra?
Jag kröp ner i sängen kring halv nio med en tidning i högsta hugg. Sedan måste jag ha somnat före nio! Under natten har jag vaknat ett x antal gånger. En gång för att stänga balkongdörren, en gång för att gå på toa, en gång för att katten härjade, en gång för att tösan steg upp och tillslut var klockan 5 och då tyckte Bobo att det var God Morgon. För tillfället känns det ok men någonting säger mig att jag kommer gå omkring som en zombie under både för- och eftermiddagen.
Nåja, jag är ledig idag och det ser ut att bli fint väder. Så vi kommer nog spendera en hel del timmar utomhus. Frisk luft och solsken gör under för trötta kroppar och knoppar!


Liten bebis-Bobo njuter av solljus och frisk luft i sjalen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback