God morgon onsdag!

2011-07-27 @ 07:37:29 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()


Ja, det är onsdag idag och arbetet kallar. 12.00 korsar jag vägen och bästaste mamma min kommer för att se efter barnen. Fast det har jag inte berättat för dem ännu, det får bli en överraskning tills sen ;D. Tösan kommer bli överlycklig, och Bobo med för den delen!

Igår tog jag tag i städandet. Plockade ihop, dammsög, dammtorkade och skurade i de flesta rum. De känns så skönt nu efteråt! Tyvärr syns det ju ingenstans att jag plockat ihop alla saker och allt sett snyggt och prydligt ut här hemma för mindre än 24 timmar sedan… Men det är sådant man får räkna med. Jag är nöjd i alla fall. För jag vet ju om att de varit snyggt här hemma!

 


Random bild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback