God morgon vecka 29!

2011-07-18 @ 06:33:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tänk att det är måndag, igen. Och denna måndag innebär att älskade Goben kommer hem. Jippi och Hurra!
Under föregående vecka har det inte hänt så mkt. Jag har inte riktigt känt/känner mig inte riktigt i form. Jag gissar på att jag har någon slags förkylning i kroppen som inte riktigt vill bryta ut ordentligt.

Idag arbetar jag en kort kväll. Vilket känns lite tråkigt eftersom jag inte kommer hinna träffa älskade Goben förens 21.00 och då måste jag lägga mig strax efter då jag ska orkar upp eftersom jag ska infinna mig på arbetet 07.00 dagen efter.  

Jag är ledig torsdag och fredag. Så vi funderar på att ha kalas för Bobo under dessa dagar. Vad tror ni om det?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback