Jobb, jobb och jobb

2011-07-01 @ 08:14:53 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Finaste Goben och hans arbetskamrater bestämde sig tidigare i veckan för att de inte arbetade nog långa dagar så de gav sig an på att arbeta in helgen så att de skulle kunna komma hem redan på fredag. Inte mig emot!



Så idag, efter en normal arbetsdag, kommer han sätta sig i bilen och gasa mot Kalix :)
Själv börjar jag arbeta 16 vilket betyder att jag först träffar honom 21 ikväll. Men det gör ingenting. Vi hinner nog ses. Tyvärr arbetar jag hela helgen men någon ledig dag borde jag ju ha under nästa vecka. Jag tror seriöst att jag är den enda på arbetet som har noll koll på mitt schema.  Alla andra verkar ha stenkoll och kan rabbla upp alla sina turer fram till augusti. Själv vet jag att jag går 16-21 idag, lör-sön jobbar jag också och den ena turen än morgon medan den andra är delad. Men vilken som är vilken har jag mindre koll på. Måste kolla mitt schema varje kväll och morgon för att vara säker på hur jag jobbar! Haha.

Eftersom Goben inte hinner komma hem tills jag börjar arbetet så ska finaste mamma min komma hit och passa kidsen tills han kommer hem.
Ja just de, jag måste ju ringa mor min och meddela att hon inte behöva ha ungarna över hela helgen.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback