Pigg och glad!

2011-07-24 @ 06:40:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

I vanlig ordning hinkar jag i min kaffe innan arbetet kallar. Idag lyssnar jag på pigg och glad musik som ska hjälpa mig ett hålla humöret uppe och leendet på plats under hela långa dagen. Livet är för kort för att suras bort!

Idag har jag kökstur (7-16.30). Sedan får jag komma hem och mysa med familjen. Och sedan är jag ledig i ett par dagar. Underbart. Synd att älskade Goben åker på måndag.
Nåja, vi klarar oss. Det finns massvis med saker som borde göras så jag och barnen kommer hålla oss sysselsatta hela långa veckan! Sedan kommer han ju hem, den där finaste snyggingen ;D

 


Idag är jag så här pigg och glad :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback