Seg

2011-07-07 @ 08:50:29 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vilken segstartad morgon. Jag ville verkligen, verklige inte kliva upp ur sängen när barnen hoppade upp och började busa. Och jag vill verklige, verkligen inte ta tag i någonting. Men se de måste man ju göra ibland. Eller måste och måste… Det kan vara jäkligt fördelaktigt både för en själv och för ens närmaste om man tar tag i saker och ting. Som exempel kan jag ju nämna disken. Om man vill kunna tillaga och käka lunch så kan det vara bra att ha ren köksutrustning.
Huu vad omotiverad jag är idag. Att jag dessutom ska iväg till arbetet kring 12 gör ju inte saken bättre. Tur att det finns kaffe!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback