Tidig morgon

2011-07-12 @ 06:10:40 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Efter att ha lagt mig i väldigt god tid igår så vaknade jag halv sex imorse. Eftersom jag går F-tur imorgon och börjar sju, faste före det måste jag hinna lämna av barnen på sommarförskolan, så ansåg jag att de var lika bra att stiga upp. Förhoppningsvis somnar jag i tid ikväll och orkar stiga upp vid samma tid imorgon. Dessutom är det skönt att få dricka en kopp kaffe i lugn och ro. Ja och så hinner man ju med en del innan kvällsturen börjar 16.
Det ska bli skönt att få gå två korta turer i rad för att sedan få avnjuta ännu en ledig dag.

I veckan har jag arbetat 6 dagar i rad vilket (enbart långa turer). Planen att spendera så mycket tid som möjligt med Goben och familjen nu när han var hemma gick ju inte så bra. Men, men … Förhoppningsvis blir man glad när lönen kommer i nästa månad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback