Tösan är fortfarande sjuk

2011-07-31 @ 12:03:54 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Både Bobo och Tösan sover.
Igår trodde jag Tösan var frisk. Hon var feberfri och pigg. Men mot kvällssidan dyker den där förbannade feber upp igen. Inatt har vi sovit tillsammans och det blev inte många timmars sömn. Stackarn har haft så ont i kroppen och kräkts. Min lilla sjukling. Mammahjärtat värker när jag ser henne såhär.

Jag sitter mer eller mindre fast här hemma nu och då är det tur att man har familj i närheten som kan ställa upp.  Jag behöver få hem mat och pappa min ska komma med allt jag behöver. + lite flyttlådor. + nå presenter till de små. Sen ska jag se om jag inte kan charma till oss en pizza också. Tösan har knappt ätit på några dagar och imorse sa hon att hon ville ha en helt egen barnpizza med ananas. Då är det klart man försöker fixa fram det!


Imorgon ska jag arbeta. Är hon feberfri så kommer svärmor hit och passar barnen. Om inte så får jag ta ut VAB igen. Det blir ju så när man har småbarn.
Jag hoppas verkligen tösan blir frisk snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback