Trött

2011-07-16 @ 05:50:48 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Man blir som lite trött när man får stiga upp 05.00 flera dagar i veckan. Idag hade det verkligen inte varit nödvändigt men då tassade lilla Bobo upp ur sängen och vill inte lyssna på mammas ”kom så går vi och lägger oss igen”. Så jag steg upp, gjorde kaffe, borstade håret och fixade. Sedan upptäcker jag att han har gått och lagt sig igen. Jaha liksom. Vid det laget kändes det väldigt onödigt att krypa ner i sängen igen, alarmet var ju inställt på 06.00.

Arbetet kalla idag. 7-16. Snälla svärmor ska passa ungarna.
Imorgon är jag ledig och hoppas på besök av finaste syster med tillhörande familj!


Ps. Om ni undrar över utbildningen jag ska börja kan ni klicka på bilden i föregående inlägg. Då kommer ni till utbildningens hemsida.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback